Subject: Teabenõude vorm kodulehelt
From: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 17:33:43 +0300

Eesnimi
Berta

Perekonnanimi
Laaniste

E-posti aadress
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon
+37258868191

Teabenõude või selgitustaotluse sisu
Lugupeetud Konkurentsiamet

Pöördun Teie poole teabenõudega ja palun avaliku teabe seaduse § 9, § 13 ja 
§ 17 alusel väljastada koopia Justiits- ja Digiministeeriumile saadetud 
ettepanekust, mille kohaselt Konkurentsiamet soovis Justiits- ja 
Digiministeeriumilt konkurentsiseaduse koondumise kontrolli peatüki 
revisjoni ning ajakohastamist seoses selliste tehingutega, mis jäävad alla 
käibekünniste, kuid võivad tekitada turgu valitseva seisundi või selle 
tugevnemise. Eelnimetatud ettepanekut on mainitud Konkurentsiameti 2024. 
aasta Aastaraamatus leheküljel 36.

Lugupidamisega
Berta Laaniste

Vastus palun saata
e-posti teel